Редакционният увод в юлския брой на „Биограф“

Intro_34

 

Единственият начин да се държиш в добро здраве е да ядеш каквото не искаш, да пиеш каквото не обичаш и да правиш неща, които не би искал.

Марк Твен (1835-1910)

 

Беинса Дуно, известен още като Учителя, не обичал да наричат последователите му “дъновисти”. Определял учението си като “езотерично християнство”.

“Христос не съм. Но Христос е в мен. Ако бях Христос, за когото ме мислите, щях да управлявам целия свят; щом не съм такъв човек, не съм и Христос. Христос не е на физическия свят”. Така Петър Дънов, роден преди 150 години, отговарял на всички, които го набеждавали, че е самообявил се пророк.

Днес учението на Беинса Дуно ни е по-нужно от когато и да било. Във времена, в които духовната чистота и хигиена са все по-малка част от живота наоколо, неговите слова и беседи звучат не само пророчески, но и лечебно. Те са като терапия, от която всеки се нуждае. Профилактика на душата, каквато сега ни е трудно да повярваме, че може да бъде създадена от българин.

 

Вече е лято и Седемте рилски езера отново привличат последователите на Учителя. Нека поне на 11 юли, петък, се сетим за човека, който се появи преди век и половина, за да ни направи по-чисти и добри.

После се задава и 19 август, денят с най-силната космическа енергия, когато Бялото братство отбелязва своята Нова година…

 

Дотогава ще сте прочели целия юлски BIOGRAPH, в който неслучайно поставяме акцент върху здравето, спорта и физическата активност. Дръжте това издание по-близо до себе си не само през цялото лято, а и след това. Ако сме постигнали това, което искаме, би трябвало с всяко разлистване да ви кара да се чувствате по-добре.

Приятно четене.

БИОГРАФ

